De Melkweg, gevestigd in een voormalige melkfabriek in het centrum van Amsterdam, is al ruim vijftig jaar een toonaangevende plek voor muziek, cultuur en subculturen. Met drie concert- en clubzalen, een cinema, expositieruimte en café ontvangt het podium jaarlijks meer dan een half miljoen bezoekers.
Vertrouwen en innovatie
Volgens Bregje Wigersma, Head of Marketing & Ticketing bij Melkweg, is de keuze voor voortzetting van de samenwerking een logische: ‘Het hoge servicelevel en de voortdurende innovaties maken Ticketmaster al jaren een betrouwbare partner. Samen zetten we ons ook de komende jaren weer in voor gebruiksvriendelijke ticketoplossingen voor onze bezoekers.’
Ook bij Ticketmaster is men verheugd over het verlengen van de samenwerking. Barry de Ruiter, Managing Director Ticketmaster Nederland, benadrukt de betekenis van het podium: ‘De Melkweg is een creatieve en diverse plek die al decennia een belangrijke rol speelt in de popcultuur. Wij zijn trots om hieraan bij te dragen.’
Blik op de toekomst
Met de vernieuwde samenwerking willen beide organisaties inzetten op verdere optimalisatie van ticketingprocessen en het versterken van de bezoekerservaring, passend bij de groei en culturele betekenis van het Amsterdamse podium.