The+Boosting+Company+zet+evenement+neer+voor+Belgische+verzekeraar
Nieuws

The Boosting Company zet evenement neer voor Belgische verzekeraar

De Belgische verzekeraar, ZA Verzekeringen, vierde op 11 juni 2010 haar 20-jarig bestaan in de Brusselse Eventlounge. Organisatiebureau The Boosting Company zette onder meer LED screens in met animatie op basis van infraroodprojectie en opblaasbare designzetels van Blofield.

'Al wie de parking opreed en zich naar de evenementenhal verplaatste, was
onmiddellijk getuige van een spectaculaire stunt: het Nederlandse Icecarving ging met kettingzagen en beitels een gigantisch ijsblok te lijf om het getal ‘20’ te creëren. Een korte toespraak met dankwoord van algemeen directeur Johnny Verwimp opende de feestelijke avond', aldus The Boosting Company

'Plots opende zich voor de ogen van alle bezoekers een toneeldoek over de hele lengte van de evenementenhal. Witte zetels in Chesterfield stijl kwamen tevoorschijn: van naderbij bleken dit de opblaasbare zetels van het Nederlandse Blofield. De LED screens aan de bar vertoonden projecties van bezoekers die op een spectaculaire manier in-real-time werden bewerkt tot allerlei hippe grafische beelden. Aan de ingang van de evenementenhal werden foto’s van evenementen van de voorbije 20 jaar op de vloer geprojecteerd, op het ritme van de muziek. Het Duitse PMD Augmented Reality Technology zorgde voor dit animatie-gedeelte. Maar ook aan de bar zelf werd volop geëxperimenteerd: de speciale proefbuis cocktails kenden een uitstekende afname bij de aanwezigen.'
 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.