11 juli 2011

Tamara Tong Sang van Hotel Okura naar Libéma

Door Sjoerd Weikamp
MULTIFUNCTIONELE EVENEMENTENLOCATIE - Na een intensieve zoektocht is Tamara Tong Sang aangesteld als nieuwe Manager Marketing & PR bij Libéma.

Tamara gaat binnen Libéma de marketingafdeling aansturen en is daarbij verantwoordelijk voor het totale offline marketing- en PR beleid, alsmede het woordvoerderschap van Libéma, het bedrijf met meerdere multifunctionele evenementenlocaties.

Tamara Tong Sang is 29 jaar en heeft de afgelopen zeven jaar op de Marketing & Communicatie afdeling van Hotel Okura Amsterdam gewerkt. De laatste vier jaar was zij in de functie van Manager Marketing & Communications eindverantwoordelijk voor het marketing- en communicatiebeleid van dit vijfsterrenhotel. Bij Libéma is zij vanaf 1 augustus verantwoordelijk voor het offline marketing- & PR beleid voor alle 23 locaties van Libéma, waaronder Safaripark Beekse Bergen, Dierenrijk, Brabanthallen ’s-Hertogenbosch, Expo Haarlemmermeer en Omnisport Apeldoorn.

Uitdaging
'Ik zie het als een absolute uitdaging om alle unieke facetten van Libéma een nog grotere naamsbekendheid te geven. Bovendien verheug ik mij op het hoogseizoen bij Vakantie- & Attractieparken en op de mooie evenementen die op de planning staan zoals bijvoorbeeld AFAS Tennis Classics en Holiday on Ice', aldus Tamara Tong Sang.