Voor de 5e achtereenvolgende maal was Circuit Park
Zandvoort het decor waar Heinz twee dagen lang haar klanten de kans gaf om zelf
te racen op het beroemde circuit.
Vanuit de lucht moet het een bijzonder gezicht zijn
geweest, giant inflatable Heinz ketchup flessen, de 400 rode Heinz vlaggen, de
banners en spandoeken die het circuit een volledige Heinz look & feel gaven.
Wat 5 jaar geleden begon als een dag met wat race-activiteiten met klanten
van Heinz is inmiddels uitgegroeid tot een waar 2-daags Heinz Race spektakel.
De genodigden werden ontvangen door heuse pitspoezen en direct in een tomaatrode overall gehesen.
<DIV></DIV>

Na een welkomstwoord door de directie van Heinz, en een introductie door
Michel Bleekemolen konden de gasten zelf rijden met Lamborghini's, Porsches,
BMW's, Mini Coopers, Formule auto's, 4x4 wagens.
<DIV></DIV>

Het enerverende programma werd onderbroken met een uitgebreide lunch waar
klanten nader kennis konden maken met food concepts en producten van Heinz.
Gedurende het programma werden drank samples uit de Heinz stal uitgedeeld door
de pitspoezen.
De dag werd afgesloten met een prijsuitreiking door Michel Bleekemolen en een uitgebreid barbecue buffet.
De dag werd afgesloten met een prijsuitreiking door Michel Bleekemolen en een uitgebreid barbecue buffet.
Conceptontwikkeling en uitvoering was een samenwerking van SVP Sfeerbeheer en Circuit park Zandvoort Incentives by Michel
Bleekemolen.