Spreker Albert Boswijk, directeur van de European Experience Economy opende de dag met een sterke presentatie over de “experience economy”. Het nut van een product of dienst is tegenwoordig niet meer genoeg, men wil meer dan dat. Zingeving, dáár draait het om. In zijn presentatie gaf hij duidelijk aan wat er moet veranderen in de marketing om het individu te bereiken.
Tijdens het ‘Zapp Society Café’, onder leiding van Josephine Lappia van Kenniskring Intellectual Capital van Hogeschool INHOLLAND, konden alle hotello’s zelf hun hersenen kraken. In groepjes werd er door hotello’s, werkzaam in verschillende branches binnen de financiële sector, gebrainstormd en op creatieve wijze gewerkt aan een het opzetten van een nieuwe “Brand”, waarbij rekening werd gehouden met de ambities en inspiraties per individu. Uiteindelijk werden de diverse nieuwe ´Brands´ op zeer enthousiaste wijze gepresenteerd.
Vervolgens hield spreker, Chris Zadeh, Directeur Particulieren Binck Bank Nederland een presentatie over de Binck Bank, waarbij het overtreffen van de verwachtingen van de klant centraal stonden. Hij sloot zijn presentatie af met de woorden `klantgerichtheid is geen keuze maar een cultuur!´.
Voor meer informatie kijk op hotelletop.nl en kijk bij ‘Forum’ voor de presentaties van de
sprekers evenals de foto’s van deze dag.