14 oktober 2014

Studio A12 zet met spijkerbroekengala voor goed doel nieuw concept in de markt

Door Sjoerd Weikamp
EVENEMENTENLOCATIE STUDIO BLACK BOX - Ruim 400 in spijkerbroek geklede gasten beleefden een ‘spijkerbroekengala’ in Studio A12 in Bunnik. Voor Studio A12 was dat tevens een perfecte showcase voor hun nieuwe concept 'Food Festival'.

Een benefietavond voor de stichting Jarige Job, omlijst met entertainment van o.a. Glennis Grace en een benefietveiling. Aan het einde van het gala werd bekend gemaakt dat maar liefst 1200 kinderen blij konden worden gemaakt met een kinderfeestje. Ook Studio A12 kijkt terug op een succesvolle avond. Het spijkerbroekengala paste perfect binnen hun nieuwe concept “Food Festival”; picknicktafels, verschillende foodtrucks en op een laagdrempelige wijze genieten van een ontzettend leuke avond uit. Salesmanager Esther Schwarze licht toe: 'Het was geweldig om te zien hoe alle gasten genoten van deze avond. Gewoon gekleed in spijkerbroek, goed gezelschap, lekker eten en goed entertainment. En dat er zo veel geld is opgehaald voor het goede doel is natuurlijk helemaal fantastisch!'

In Nederland zijn er meer dan 60.000 kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren omdat daar simpelweg thuis geen geld voor is. Dit was de reden voor nbUtrecht, Studio A12 (onderdeel van BHG) en initiatiefnemers uit de regio Utrecht om hun handen ineen te slaan en hier iets aan te doen: een Spijkerbroekengala geheel in het teken van Stichting Jarige Job. Stichting Jarige Job maakt een einde aan dit verjaardagsleed en trakteert kinderen uit de armste gezinnen in de samenleving op een ‘Verjaardagsbox’ om zo ook een leuke verjaardag te kunnen vieren. Initiatiefneemster, bevlogen ondernemer en lid van het landelijk bestuur Koninklijke Horeca Nederland, Esther Herber, kon aan het einde van de avond onder luid applaus verkondigen dat de avond ruim 1200 kinderfeestjes mogelijk had gemaakt voor de allerarmste kinderen in Nederland.