22 mei 2015

Stage Entertainment Nederland haalt sponsor binnen voor Grease

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU ARRANGEMENTEN - Interessant: de perfect match tussen musical en bedrijf. Albert Verlinde – algemeen directeur Stage Entertainment Nederland - en Marc van Toren – general manager TrendyHair Company - zetten hun handtekening onder de sponsorovereenkomst van de nieuwe musical Grease.

Hiermee is TrendyHair Company met haarverzorgingsmerken CHI en BioSilk de eerste hoofdsponsor van de reizende musical met sterren als Tim Douwsma, Vajèn van den Bosch en René van Kooten. ‘Wij zijn enorm trots dat TrendyHair Company voor de vijfde keer haar naam aan één van onze musicals verbindt en verheugen ons weer op een succesvol partnership’, aldus Albert Verlinde.

Marc van Toren: ‘Een vertrouwde productie in vertrouwde handen met een dynamische, jonge en bruisende cast overlopend van talent en kwaliteit. Een prachtige kans om een nieuwe lijn binnen het BioSilk assortiment te lanceren op de Nederlandse markt en dit te koppelen aan de musical. We kijken uit naar de samenwerking met Stage Entertainment Nederland en kunnen niet wachten tot Grease de harten van het Nederlandse publiek wederom zal veroveren, gooi de haren maar los bij dit spektakel, wij brengen het met de "Grease Rock Hard Gelee" daarna wel weer in model.’

De musical Grease wordt in samenwerking met Music Hall en de 20 grootste regiotheaters door Stage Entertainment Nederland geproduceerd en gaat 13 september in première.