19 september 2014

Spoorwegmuseum huisvest Kick off Business met Leontien van Moorsel

Door Maartje Springer

Rubrieken

EVENEMENTENLOCATIE MUSEUM - De Kick Off van Business ontmoet Business, een netwerkconcept van Van Munster Media, vond plaats in het Spoorwegmuseum in Utrecht. Speciale gasten waren oud wielrenster Leontien van Moorsel en Cor Jansen van Business Peloton Utrecht.

BOB is een netwerkplatform voor een brede doelgroep. Ondernemers, directeuren en professionals van bedrijven, overheden en non-profitorganisaties in de betreffende regio kunnen gedurende deze netwerkevenementen op informele wijze in contact komen met gelijkgestemden.

Initiatiefnemer, Danny Toonen, kan er kort over zijn. De eerste BOB-borrel voor de regio Utrecht kon maar op één plek plaatsvinden: “Een schitterende locatie in hartje Utrecht. Met fantastische faciliteiten en voor iedereen goed bereikbaar.”

De deelnemers mochten eerst kennismaken met de prijswinnende nieuwe attractie van het museum, de Vuurproef. Tijdens het plenaire gedeelte werden de 100 gasten welkom geheten door museumdirecteur Paul van Vlijmen. Daarna volgde de presentatie van Cor Jansen van Business Peloton Utrecht over de organisatie van de Tour de France 2015. Hoogtepunt was het interview met Leontien Zijlaard-van Moorsel en Michael Zijlaard over haar sportcarrière, het overwinnen van een eetstoornis en haar huidige project: de realisatie van het Leontienhuis.

'Het was een groot succes, ik heb alleen maar positieve reacties ontvangen. Na het bezoek aan de Vuurproef waanden we ons direct in een andere wereld. De voortreffelijke verzorging door cateraar Vermaat met onder andere een walking diner maakte het tot een zeer geslaagde avond. Het Spoorwegmuseum was de ideale plek voor de eerste editie van deze netwerkborrel', aldus Danny Toonen.