Cirque du Soleil is de samenwerking aangegaan met drie
sponsorpartijen voor Varekai; BankGiro Loterij, Castel en Manpower.
In deze organisaties ziet Cirque du Soleil dezelfde
ambities en kwaliteit terug, die zij ook met Varekai voor ogen hebben, aldus de
organisatie.
BankGiro Loterij steunt een groot aantal culturele instellingen die zich
inzetten voor de rijke historie van Nederland. Dit sluit naar eigen zeggen
geheel aan bij de werkwijze van Cirque du Soleil.
Het is de tweede keer dat CASTEL-wijnen een show van Cirque du Soleil
sponsort. De samenwerking met het kwaliteitsmerk was dusdanig goed bevallen bij
beide partijen, dat zij hebben besloten ook bij deze voorstelling weer met
elkaar in zee te gaan. In de horeca rondom de show worden de diverse wijnen van
CASTEL geschonken.
Ook voor het uitzendbureau Manpower is de samenwerking met Cirque du Soleil
niet voor het eerst. Manpower richt zich erop om dromen en werken samen te laten
gaan. Hier kan Cirque du Soleil zich volledig in vinden. Gedurende de periode
dat Varekai in Nederland te zien is, werft Manpower alle tijdelijke medewerkers
voor Cirque du Soleil.
Varekai van Cirque du
Soleil is vanaf vrijdag 29 februari enkele maanden te zien in de witte Grand
Chapiteau naast de Amsterdam ArenA (P2).