Spark Communicatie zal voor de zesde keer op rij ook in
2008 verantwoordelijk zijn voor de organisatie en productie van de Esprix, de
vakprijs voor crosschannel activatie campagnes die excelleren in inventiviteit
en resultaat.
Na vijf jaar samenwerking heeft het Esprixbestuur besloten om weer met Spark Communicatie in zee te gaan. 'De Esprix gaat een nieuwe fase in. De positionering, de jurering en de categorie-indeling worden geactualiseerd. Eind januari 2008 kan het beste werk weer worden ingezonden. En op woensdag 21 mei 2008 zullen de Esprix uitgereikt worden', kijkt het communicatiebureau vast vooruit.
Uitstekende ervaringen
René de Heij, Brand Manager BMW en Esprix bestuursvoorzitter: 'De keuze
voor Spark was gemakkelijk gezien de uitstekende ervaringen van de laatste
jaren'.
Groot compliment
Monique Vierdag, directeur Spark Communicatie: 'Het produceren van de
Esprix is elk jaar weer een feest. Zeker als alle inzendingen weer binnen komen.
De state of the art cases en de jureringen zijn zonder twijfel een toonbeeld van
impactvolle communicatie. Het continueren van de samenwerking is voor ons een
groot compliment en een bewijs van wederzijdse
vertrouwen.'