Daarmee breidt de locatie haar activiteitenaanbod verder uit, maar SnowWorld wil meer. SnowWorld is een bekende naam, maar voor zakelijke evenementen niet de eerste locatie waar je aan denkt en daar wil SnowWorld verandering in brengen.
Oprichter eigenaar van SnowWorld Koos Hendriks opende donderdag in het
bijzijn van 120 genodigden samen met Annamarie Thomas de ijsbaan.
De baan werd in no time neergelegd door Ice World en is overdekt met een tent van Neptunus.
'De
komende twee weken ontvangen we bij SnowWorld 60.000 bezoekers, zij mogen ook
gebruik maken van de ijsbaan', meldt Hans Holwerda, General Manager van
SnowWorld Zoetermeer, om aan te geven dat het topdrukte is bij de locatie. Botst
die particuliere drukte niet met zakelijke evenementen? 'Onze locatie is zo
ingericht dat we die stromen kunnen scheiden. Het hoeft elkaar zeker niet te
bijten.'
Profileren op de zakelijke markt, hoe doe je dat?
'Om te beginnen hebben sinds november twee salesmedewerkers die
zich puur op de zakelijke markt richten. We kunnen hier met gemak groepen tot
5000 personen kwijt, maar we hebben ons daar nooit zo op gefocust en dat gaan we
nu wel doen.'
'Het is natuurlijk zo dat SnowWorld een begrip is op indoorskigebied. De particuliere markt is voor ons gesneden koek, maar wij willen onze faciliteiten meer promoten in de zakelijke markt. Wij kiezen ervoor dit vooral in samenwerking met organisatiebureaus te doen. De combinatie van sneeuw, de uitgebreide horecafaciliteiten en nu de schaatsbaan zijn perfect voor een winterevenement. En dat 365 dagen per jaar. Daarbij richten we ons vooral op groepen van 200 tot 800 personen.'
- Wordt vervolgd -