Oud-toptennissers Raemon Sluiter en John van Lottum bezorgden de prijswinnaars van de ABN AMRO-actie '50 dagen die je waarschijnlijk niet snel zal vergeten' een dagje Roland Garros om niet snel te vergeten.
Sluiter+van Lottum, een Happy Company-label, was door een ander Happy Company-label, Sport & the City, ingehuurd om de prijswinnaars een dag mee te nemen over het imposante tennispark in Parijs. De winnaars van de ABN AMRO-actie genoten zichtbaar van de persoonlijke aandacht van de twee tennistoppers, die alle bijzondere plekjes, spelers en achtergrondinformatie van Roland Garros als ware gidsen blootlegden.
De winnaars kregen naast een kijkje achter de schermen ook de mogelijkheid om in de grote tennisstadions van Roland Garros te kijken naar wereldtoppers als Federer en Nadal. Inclusief een overnachting, een dagje Parijs en een prima diner in de Franse hoofdstad hadden de winnaars een dag om waarschijnlijk nooit meer te vergeten.