6 september 2011

Shell en BrandBase zetten door heel Nederland Mobiele Verkeerspleinen neer

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENTMARKETING - Shell heeft BrandBase gevraagd na te denken over diverse activiteiten voor het social investment programma. Het bureau heeft gekozen voor verkeersveiligheid in combinatie met fun voor kids.

'De eerste aanzet in dit thema hieruit vloeiend is het Mobiele Verkeersplein. Het Mobiele Verkeersplein is een gezamenlijke stap van Shell en Veilig Verkeer Nederland waarbij BrandBase verantwoordelijk is voor het concept en de uitvoering. Het bureau zal dan ook gedurende 36 weken door het hele land op een andere locatie staan met het Mobiele Verkeersplein. Het concept/uitvoering is nu al een succes want in de afgelopen twee weken zijn er al 400 aanmeldingen van basisscholen binnen. Na 36 weken zullen er 25.000 kinderen deel hebben genomen aan het Mobiele Verkeersplein', aldus BrandBase.

Facts en Figures:

Bureau: BrandBase
Opdrachtgever: Shell
Doelstelling: verkeersveiligheid van scholieren van de basisschool in de groepen vier tot en met zes te vergroten.