
Sanoma en Libéma intensiveren samenwerking; groot event verhuist naar Brabanthallen
Libéma is, met meer dan 20 locaties, één van de grootste leisure concerns van Nederland. De doelgroep van Sanoma, met o.a. sterke merken als Margriet, Libelle, Donald Duck en Ouders van Nu, sluit perfect aan op de doelgroep van Libéma’s activiteiten. Louise van Nispen, Domain Director bij Sanoma: ‘Wij ervaren de samenwerking met Libéma als zeer prettig, mede vanwege het ondernemende karakter van beide bedrijven. Door samen op te trekken verwachten we verder te groeien en onze bezoekers in de toekomst blijvend te verrassen. Om door te kunnen groeien en Margriet Winter Fair een fantastische extra impuls te geven, verhuizen we naar Brabanthallen. Na de verbouwing van Brabanthallen, die medio september 2017 gereed is, ontstaat er een centraal gelegen ontmoetingsplein van ruim 7.000m2. De indrukwekkende entree, het grotere vloeroppervlak en de mogelijkheden van de verschillende ruimten bieden ons grenzeloze creatieve mogelijkheden om voor de bezoekers van Margriet Winter Fair een nog mooier evenement neer te zetten.’
Jan Blijenberg, directeur Beurzen- en Evenementen van Libéma: ‘Libéma is ontzettend trots dat Sanoma Brabanthallen 's-Hertogenbosch als locatie voor Margriet Winter Fair heeft gekozen. Het bevestigt dat Brabanthallen 's-Hertogenbosch de perfecte locatie is voor zowel congressen als grootschalige publieksevenementen. De merken van Sanoma sluiten qua doelgroep naadloos aan op de activiteiten van Libéma met zowel haar attractie- en vakantieparken als beurzen en evenementen.’