
Sandton Hotels ontleent haar identiteit aan het onderscheidende karakter, de stijl en het gastheerschap van elk individueel hotel. 'Wij zijn heel trots dat dat ‘eigene in de verscheidenheid’ door onze gasten wordt herkend en erkend in onze nog jonge organisatie.'
Braakman: 'Onafhankelijke waarderingssites als Zoover en Tripadvisor zijn zeer waardevolle instrumenten om gasttevredenheid te meten en dienen steeds vaker als beslissingsinstrument op basis waarvan gasten hun keuze voor een accommodatie maken. We moedigen onze gasten dan ook voortdurend aan om hun ervaringen op deze sites te plaatsen. Dat is goed voor de beeldvorming bij zowel de hotelier als de gast en dwingt ons om altijd net dat stapje harder te lopen voor onze gasten.'
Als ‘Beste Hotelketen’ van 2011 heeft Sandton Hotels een ludieke, aparte url aangemaakt. Om de persoonlijke gastvrijheid van Sandton Hotels te ervaren ontvangen alle gasten die boeken via www.bestehotelketen.nl een feestelijk welkomstdrankje bij aankomst.