Nieuws 22 april 2014 Rob de Otter lanceert label voor 'jubileummarketing' Door Sjoerd Weikamp Rubrieken Nieuws Evenementenbureau EventBranche Select Evenementenbureau Personeelsfeesten Kopieer link naar artikel Link gekopieerd Link EVENEMENTENBUREAU - Rob de Otter sprak op event 14 op de stand van IDEA met interviewer Lars Sørensen en lanceerde een nieuw label: MileStone richt zich op jubileummarketing. 'Wordt jouw jubileum een duur feestje of een rendabele investering?' Ook adverteren? Meer informatie Video geblokkeerd Accepteer onze cookies om deze inhoud te bekijken. Wijzig cookie instellingen Interessante artikelen Bekijk meer nieuws Janneke Staarink neemt na zeven jaar afscheid van getransformeerde Doelen Nieuws Vuursche Lodge opent als nieuwe evenementenlocatie Nieuws Travelmediate en Transcend Cruises zetten koers naar de toekomst van MICE in de Benelux Nieuws Formule 1 fans kiezen vaker voor alcoholvrij bier Nieuws