Nieuws 22 april 2014 Rob de Otter lanceert label voor 'jubileummarketing' Door Sjoerd Weikamp Rubrieken Nieuws Evenementenbureau EventBranche Select Evenementenbureau Personeelsfeesten Kopieer link naar artikel Link gekopieerd Link EVENEMENTENBUREAU - Rob de Otter sprak op event 14 op de stand van IDEA met interviewer Lars Sørensen en lanceerde een nieuw label: MileStone richt zich op jubileummarketing. 'Wordt jouw jubileum een duur feestje of een rendabele investering?' Ook adverteren? Meer informatie Video geblokkeerd Accepteer onze cookies om deze inhoud te bekijken. Wijzig cookie instellingen Interessante artikelen Bekijk meer nieuws Soenil Bahadoer zet nieuwe stap met Spicy Chef Events Nieuws GoodFellows bundelt krachten bij succesvolle NAVO-top in Den Haag Nieuws Nieuwe Dinnershow ‘Grandeur’ vanaf november 2025 exclusief in Aalsmeer BedrijfsUitje Koninklijke Jaarbeurs eert oorsprong Lowlands met muziekfestival The Flight Revisited Nieuws