Nieuws 22 april 2014 Rob de Otter lanceert label voor 'jubileummarketing' Door Sjoerd Weikamp Rubrieken Nieuws Evenementenbureau EventBranche Select Evenementenbureau Personeelsfeesten Kopieer link naar artikel Link gekopieerd Link EVENEMENTENBUREAU - Rob de Otter sprak op event 14 op de stand van IDEA met interviewer Lars Sørensen en lanceerde een nieuw label: MileStone richt zich op jubileummarketing. 'Wordt jouw jubileum een duur feestje of een rendabele investering?' Ook adverteren? Meer informatie Video geblokkeerd Accepteer onze cookies om deze inhoud te bekijken. Wijzig cookie instellingen Interessante artikelen Bekijk meer nieuws Birgit Van der Woning is de nieuwe Commercieel Manager van Kameryck Nieuws Wat is de kracht van Social Influencers voor uw marketing- of communicatiestrategie? Nieuws Claus Park Collection presenteert nieuwe zalen The Farmhouse est. 1858 en IJzeren Frits! Nieuws Gouden Giraffe 2018: categorieen onder de loep, nieuwe juryleden Nieuws