R%2Eevolution+of+events+in+World+Forum+must+voor+eventprofs%3A+ongekend+sprekersprogramma
Nieuws

R.evolution of events in World Forum must voor eventprofs: ongekend sprekersprogramma

WORLD FORUM - R.evolution of events, de naam van het evenement voor eventprofessionals en opdrachtgevers in World Forum The Hague schept hoge verwachtingen. Het programma lijkt die verwachtingen in te gaan lossen, dankzij een aantal topsprekers. Ook u kunt er bij zijn.

R.evolution of events is voor iedereen die betrokken is bij het vak van eventmarketing en live communicatie en die daarmee ook het 50-jarig bestaan van World Forum The Hague wil vieren. Voor u dus: >> INSCHRIJVEN

Duncan Wardle

Programma R.evolution of events

13.30 - 14.00
Registration & Welcome
14.00 - 14.30
Opening & Experience
14.30 - 16.00
Live show & Powertalks R.evolution of events
16.00 - 17.00
Speakers HUB open: connecting & networking Experience Zone

>> INSCHRIJVEN
 

Duncan Wardle

Former Head of Innovation & Creativity Disney

Tijdens zijn 25-jarige carrière bij Disney ontwierp Duncan Wardle enkele van hun meest innovatieve ideeën en strategieën. Als hoofd van Innovatie & Creativiteit hielp hij teams van Disney, Lucasfilm, Marvel, Pixar, Imagineering & Animation om te innoveren. Hij maakte magische nieuwe 'storylines' en 'experiences' voor consumenten over de hele wereld. Zijn thema's 'Think Different', 'Embedding Innovation into Everyone's DNA' en 'Customer Experience Magic' zullen op 14 maart centraal staan. Zijn keynotes en masterclasses brengen een nieuwe manier van denken en revolutionaire ideeën die toepasbaar zijn in elke denkbare situatie. 

Het is de eerste keer dat Duncan Wardle in Nederland spreekt. Hij is een veelgevraagd TEDx spreker en geeft masterclasses creativiteit en innovatie op diverse universiteiten (Yale, UNC, U.F.). Hij is ook houder van de 'American Citizen Award.'
 
"Bringing the Disney experience to audiences around the world that help people capture unlikely connections, leading to both fresh thinking and revolutionary ideas."
Shelly Sterk

Shelly Sterk

Presenter Talpa & Owner Sterk Media

Shelly Sterk is werkzaam als presentatrice bij SBS. Eerder was Shelly verslaggever bij RTL Boulevard en presentator bij RTL5. Ook deed zij mee aan Expeditie Robinson 2017 en behaalde ze de halve finale. Daarnaast presenteert ze regelmatig diverse evenementen. Na haar studie aan de School voor Journalistiek in Utrecht en de filmacademie in New York start Shelly Sterk haar eigen productiehuis, Sterk Media. Hiermee richt ze zich op het maken van bedrijfsvideo's.

Shelly Sterk neemt je op 14 maart mee op een revolutionaire reis door 50 jaar aan evenementen. Zij is de schakel tussen de diverse vakgebieden van de sprekers en zal ook haar persoonlijke revolutie vertellen.
 
"Revolutie betekent voor mij ontwikkeling, verbetering en vooruitlopen op de tijd."
Boris Veldhuijzen van Zanten

Boris Veldhuijzen van Zanten

Founder & CEO @ The Next Web

Boris Veldhuijzen van Zanten is een succesvolle 'serial entrepreneur' en CEO en founder van The Next Web. The Next Web is bekend van hun internationale News network. Per dag publiceren zij tussen de 30 en 60 nieuwsartikelen over 'Remarkable Progress' in technologie. Aanvullend zijn hun conferenties in Amsterdam, Sao Paulo en New York. The Next Web is een wereldwijd technologie blog dat is opgericht in 2008 en is een van de weinige techblogs die niet alleen nieuws uit the VS verslaat, maar vanuit de hele wereld. Met zijn achtergrond als kunstenaar, professioneel jongleur en entrepreneur heeft Boris een interessante combinatie van technologie, kennis en creativiteit in huis. Gebaseerd op zijn ervaring als succesvol serial entrepreneur en internet enthousiasteling geeft Boris tijdens R.evolution of events, met zijn anekdotes, een levendig en uniek perspectief op entrepreneurship, innovatie en de huidige technologie trends
 
"Evolutie is een rommelig proces, vol onzekerheden en risico's. Het is niet gezellig, makkelijk of duidelijk. Vaak zie je pas achteraf welke revolutie je hebt veroorzaakt."
Gijsbregt Vijn

Gijsbregt Vijn

Founder & Managing Director van Creative Agency Lemon Scented Tea

Lemon Scented Tea was een van de eerste bedrijven in Nederland die gebruik maakten van de kracht van 'storytelling' in marketing en communicatie. Ondertussen heeft het bureau een bewezen aanpak ontwikkeld om merken en bedrijven te laten groeien door middel van een goed verhaal en daaraan gekoppelde communicatie en campagnes. Lemon Scented Tea werkt momenteel voor merken zoals Nuon, Royal Canin, Intercontinental Hotel Group, Jägermeister, Veloretti & Nationale Nederlanden.

Gijsbregt Vijn spreekt op 14 maart over de zelf ontwikkelde 'Brand Hero Approach'. Door de kracht van een goed verhaal in te zetten, kan een merk worden versterkt en spannend gemaakt. De sleutel om consistent opvallend te zijn is een centraal merkverhaal te vinden met een mooie tegenstander en dit verhaal via geïntegreerde campagnes, content & formats steeds weer opnieuw tot leven te brengen. Een geheel nieuwe aanpak om de totale marketing te versterken.
 
"The real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes but in having new eyes and believing in new stories."

R.evolution of events is voor iedereen die betrokken is bij het vak van eventmarketing en live communicatie en die daarmee ook het 50-jarig bestaan van World Forum The Hague wil vieren. Voor u dus: >> INSCHRIJVEN

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.