
De nieuwe organisatie zal bestaan onder de naam ‘N200, a member of SO Group’. Bart Van Bijnen, CEO van N200. 'Door onze omvang te verdubbelen kunnen we nog innovatiever te werk gaan en onze klanten nog meer functionaliteiten en support bieden. Nu kunnen we de grenzen van onze registratie functie nog verder verleggen - tot veel meer dan slechts dataverzameling en badges creëren. Met deze waaier aan tools kunnen onze klanten hun promotiecampagnes optimaliseren, eenvoudig en effectief gebruik maken van social media en zelfs hun exposanten aanmoedigen om ‘viral' te gaan. Daarnaast is alle data gemakkelijk te managen en kunnen marketing effecten eenvoudig gemeten worden, zowel in de aanloop naar als tijdens en na het evenement. Kortom, we zorgen er voor dat ze meer deelnemers genereren - en natuurlijk behouden.'
Van Bijnen vult aan: 'De combinatie van SO Visits sales lead management platform voor exposanten (Visit Connect) en het dashboard voor organisatoren (Visit Intelligence) zorgt er voor dat onze gebruikers hun exposanten nog productiever kunnen laten zijn. Het dashboard biedt live inzicht in de productiviteit op de beursvloer. Doordat we hiermee zorgen voor meer ROI voor de exposanten zullen onze klanten een hogere klanttevredenheid en terugkerende business ervaren.'