
Met de snelle groei van haar flexwerkformule speelt moederbedrijf Regardz in op de steeds groter wordende behoefte aan flexwerkplekken met een hoog service- en voorzieningenniveau, aldus de aanbieder van onder meer vergaderlocaties.
Onderscheidend vermogen
De tendens van de stijgende vraag naar interne en externe flexwerkplekken heeft als gevolg dat er sinds een paar jaar diverse flexwerkplekinitiatieven zijn en worden geïntroduceerd. Variërend van eenvoudig tot community-achtig. 'Met MeetingXS focussen wij ons op de vraag naar kwalitatief hoogwaardige flexwerkplekken. Regardz is al jaren een grote speler in de gastvrijheidsindustrie en onze hospitality ervaring is het onderscheidend vermogen ten opzichte van directe concurrenten. Bij MeetingXS combineren we goed gastheerschap met een hoog service- en voorzieningenniveau', zegt Pieter Aalbers, de nieuwe algemeen directeur van Regardz.
Testdag
De snelheid waarmee MeetingXS in Nederland gelanceerd wordt zegt iets over de ambitie van het bedrijf. Aalbers: 'MeetingXS moet uitgroeien tot een van de grotere en kwalitatief betere flexwerkplekaanbieders van Nederland. Het eerste hebben we zelf volledig in de hand. Van het tweede kunnen wij vinden dat het zo is, maar de gebruikers bepalen dit uiteindelijk”. Om het laatste kracht bij te zetten organiseert MeetingXS op donderdag 22 september een testdag. “Op deze dag kan iedereen de drie locaties gratis ervaren en beleven. Er is slechts één maar, ze moeten ons wel vertellen wat ze ervan vinden. Wat doen we goed. Wat moet beter. Wat missen ze. Alleen zo kunnen we onze ambities realiseren', besluit Aalbers zijn betoog.