23 maart 2007

Regardz Amsterdam opent alsnog in stijl

Rubrieken

Het afgeblazen openingsfeest van het meetingcentrum in hartje Amsterdam was een valse start voor de nieuwe locatie, maar Regardz Amsterdam Centrum greep de eerste dag van de lente aan om alsnog in stijl te openen met de Boulevard of Broken Dreams. Zo'n 300 gasten lieten zich verrassen.
Het uitzicht vanuit één van de zalen. Voor nog veel meer foto's, kijk bij FZ Reportages.

In de lobby van de zilveren toren was bij binnenkomst de bouwfout nog even het onderwerp van gesprek, maar dat veranderde al snel door de Regardz-hostessen die de gasten uitnodigden voor een foto. Met drie liften werden de 300 gasten naar de elfde verdieping gebracht, waar Regardz-directeur José Del Olmo al zijn gasten persoonlijk welkom heette.

Absolute A-locatie

Op de elfde verdieping, de etage van het restaurant, was het uitzicht verbluffend. 'Met het Centraal Station naast de deur, een parkeergarage vlakbij en het prachtige uitzicht zijn wij absoluut een A-locatie', aldus Del Olmo. Daarnaast toont het meetingcentrum lef: door te kiezen voor ruw afgewerkte vloeren en plafonds ontstaat een industriele uitstraling op een plek waar je het niet verwacht.

Onverwachte uitstraling

Door de plafonds en vloeren in combinatie met het niet-alledaagse interieur van kunstenaar Heinz Julen krijgt de locatie een uitstraling die je niet snel verwacht bij een meetingcentrum. 'Ons ervaring tot nu toe is dat klanten of lyrisch zijn, of het niets vinden. We hadden laatst een groep die meerdere dagen achtereen hier verbleef. Op de eerste dag waren nog enkele kritische geluiden, maar aan het eind was de groep toch zeer positief', aldus Residance Manager Annemieke McCabe.

Goede start

'We hebben een hele goede start gemaakt en de begroting voor 2006 direct gehaald', aldus een trotse Del Olmo die niet meer terug wilde kijken naar het afgelaste openingsfeest. Het gaat gewoon heel goed. Voor dit openingsevenement hebben we bewust gekozen voor het thema Boulevard of Broken Dreams, omdat we zo verdeeld over drie verdiepingen kunnen laten zien wat we allemaal in huis hebben', legt Del Olmo uit, die ook erg positief is over de fusie met Van den Tweel Groep, waardoor ook 'evenementen know-how in ons bedrijf is gekomen'.

De 300 gasten lieten zich vermaken en liepen over drie verdiepingen van André Hazes, naar Gaston en zijn bingo en van een heus medium naar paaldanseressen. Het Boulevard-concept sloeg aan bij de gasten, want daags na de opening meldt Regardz al enkele serieuze interesse-aanvragen voor het concept.
Relevante links: