10 september 2014

Reebok en Les Mills met fitness roadshow op het Museumplein in Amsterdam

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

EVENTMARKETING ROADSHOW - Reebok en Les Mills zijn een partnership aangegaan met als doel het fitter maken van de wereld. Met THE PROJECT presenteren ze de ‘next step’ in fitness en toeren zij door vijf Europese steden.

Na London, Stockholm en Berlijn is de futuristische ‘pop up’ workout box THE PROJECT neergestreken op het Museumplein. 'Iedereen kan in deze high-tech fitness box op 10, 11 en 12 september, het revolutionaire immersive fitness concept ervaren. Inschrijven is mogelijk via www.theprojectamsterdam.nl Een deel van de ticketopbrengst gaat naar het Jeugdsportfonds. De keuze voor dit goede doel is een logische stap in de missie van Les Mills en Reebok om de jongste generatie positief te stimuleren tot beweging.'

'Zodra je in deze fitness box stapt, begeef je je in een hele andere wereld. In een setting van muziek, de nieuwste digitale technologie en 360° cinema transformeert een groepsfitness workout tot de ultieme fitness ervaring. Bij THE PROJECT wordt gebruikgemaakt van de nieuwste Wrap-Around projectors en LED technologie.'