7 maart 2008

Recordaantal inzendingen Esprix 2008

Rubrieken

Het aantal inzendingen voor de Esprix Awards is dit jaar gegroeid met 75 procent. De Stichting Esprix ontving maar liefst 202 inzendingen voor de verschillende categorieën geteld. In de categorie Event Communicatie ontvang de organisatie tien inzendingen.

De categorie Geïntegreerd spant de kroon met 58 inzendingen. De categorie Directe Communicatie volgt met maar liefst 31 inzendingen. De vernieuwde Esprix – nieuwe categorieën, nieuw jureringsysteem - is blijkens het grote aantal inzendingen door het vak met groot enthousiasme ontvangen.

Aantal campagnes verdeeld over de categorieën:

Categorie Geïntegreerd : 58 inzendingen

Categorie Sponsorship | Joint Effort: 8 inzendingen

Categorie Directe Communicatie: 31 inzendingen

Categorie BtoB: 17 inzendingen

Categorie Retail | Trade Marketing: 11 inzendingen

Categorie Event Communicatie: 10 inzendingen

Categorie Dealer | Salesforce |
Internal Motivation: 2 inzendingen

Categorie Product Launch |
Relaunch | Trial: 18 inzendingen

Categorie Cause or Charity |
Non-Profit Marketing: 17 inzendingen

Categorie Small Budget: 30 inzendingen