De stand van Den Haag op de beurs Evenement 2007 telt
dit jaar een record van 23 deelnemers. Het thema dat de Haaglandenstand
dit jaar koos is “Haagse Hoogvliegers”. Dit thema staat voor de kwaliteit die de
Haagse aanbieders nastreven met hun dienstverlening en is een knipoog naar het
nieuwe Haagse beeldmerk, “de Vlieger” van Anton Corbijn.
Vorig jaar werd op de Haaglandenstand tijdens Evenement 2006 het
Haagsch Jantje uitgereikt aan Kees van Muiswinkel.
Unieke samenwerking
Haagse bedrijven als evenement- en congreslocaties, cateraars, decorateurs, organisatiebureaus en vele anderen profileren zich in één stand met als gemeenschappelijke doel congressen en (bedrijfs-) evenementen naar Den Haag te halen. Voor de bezoeker biedt deze samenwerking een adequate mogelijkheid voor one-stop-shopping in de Haagse evenementenbranche.
Haagse bedrijven als evenement- en congreslocaties, cateraars, decorateurs, organisatiebureaus en vele anderen profileren zich in één stand met als gemeenschappelijke doel congressen en (bedrijfs-) evenementen naar Den Haag te halen. Voor de bezoeker biedt deze samenwerking een adequate mogelijkheid voor one-stop-shopping in de Haagse evenementenbranche.
Haags Jantje
Ook dit jaar wordt het Haagse Jantje uitgereikt aan iemand die zich sterk inzet voor het gemeenschappelijke doel: de promotie van Den Haag als dé locatie voor evenementen en congressen. De Haagse wethouder Frits Huffnagel, verantwoordelijk voor citymarketing, reikt op donderdag 5 april rond 17.00 uur het bronzen kleinood uit. Aan wie is nog geheim.
Ook dit jaar wordt het Haagse Jantje uitgereikt aan iemand die zich sterk inzet voor het gemeenschappelijke doel: de promotie van Den Haag als dé locatie voor evenementen en congressen. De Haagse wethouder Frits Huffnagel, verantwoordelijk voor citymarketing, reikt op donderdag 5 april rond 17.00 uur het bronzen kleinood uit. Aan wie is nog geheim.