Publi-Air, producent van air inflatables, heeft de
opdrachtgever van haar 10.000 giant inflatable verrast met een grote reclamezuil
van 4 meter.
De klant, Haribo Nederland, was blij met deze gratis
reclamezuil ter waarde van € 1.500,-. De accountmanagers van Publi-Air, Jits van
Lexmond en Gabrielle van der Laan deelden met veel plezier de prijs uit! “We
gaan hem meteen dit weekend inzetten bij een groot hockey evenement en zijn hier
dan ook bijzonder blij mee”, aldus productmanager Rogier Hilkes van Haribo
Nederland.”
Populair
Volgens producent Publi-Air is de populariteit van inflatable-advertising groeiende. “We zien dat steeds meer bedrijven inflatables inzetten tijdens o.a. evenementen en beurzen. Een sterke stijging van het aantal aanvragen en het aantal verkochte inflatables is voor Publi-Air dan ook een belangrijk signaal dat dit reclamemedium aan populariteit wint.”
Volgens producent Publi-Air is de populariteit van inflatable-advertising groeiende. “We zien dat steeds meer bedrijven inflatables inzetten tijdens o.a. evenementen en beurzen. Een sterke stijging van het aantal aanvragen en het aantal verkochte inflatables is voor Publi-Air dan ook een belangrijk signaal dat dit reclamemedium aan populariteit wint.”