13 september 2007

Publi-Air viert productie 10.000ste inflatable

Rubrieken

Publi-Air, producent van air inflatables, heeft de opdrachtgever van haar 10.000 giant inflatable verrast met een grote reclamezuil van 4 meter.
De klant, Haribo Nederland, was blij met deze gratis reclamezuil ter waarde van € 1.500,-. De accountmanagers van Publi-Air, Jits van Lexmond en Gabrielle van der Laan deelden met veel plezier de prijs uit! “We gaan hem meteen dit weekend inzetten bij een groot hockey evenement en zijn hier dan ook bijzonder blij mee”, aldus productmanager Rogier Hilkes van Haribo Nederland.”
Populair
Volgens producent Publi-Air is de populariteit van inflatable-advertising groeiende. “We zien dat steeds meer bedrijven inflatables inzetten tijdens o.a. evenementen en beurzen. Een sterke stijging van het aantal aanvragen en het aantal verkochte inflatables is voor Publi-Air dan ook een belangrijk signaal dat dit reclamemedium aan populariteit wint.”