Promotieartikelen+voor+events%3A+%27eventmanager+is+op+zoek+naar+meer+gemak%27
Nieuws

Promotieartikelen voor events: 'eventmanager is op zoek naar meer gemak'

PROMOTIEARTIKELEN - Goodiebags, zonnebrillen, vlaggen en andere promotiematerialen. Wat zijn de ontwikkelingen en trends op evenementen en wat wordt de hit van 2017?







Sanne van Adel, Euro-Events
'Gemak! De ontwikkeling die we bij Euro Events terug zien is dat de organisatoren van events op zoek zijn naar gemak. Er komt erg veel kijken bij het organiseren van een evenement. Daarom is het van belang dat het aanschaffen van de juiste spullen snel en makkelijk kan zodat men er geen omkijken naar heeft. Meteen kunnen zien wat de prijzen van producten zijn, mogelijkheden en specificaties overzichtelijk weergegeven en de mogelijkheid om alles nog dezelfde week in huis te hebben. Dát is wat de evenementorganisator van vandaag wil. Als dan ook nog alle verschillende soorten evenementbenodigdheden in één en hetzelfde winkelmandje afgerekend kunnen worden, is het gemak en de tijdwinst compleet.'

'Mede daarom biedt Euro Events sinds het begin van dit jaar een nog groter assortiment aan evenementbenodigdheden. De categorieën promotieartikelen en kleding zijn daarin nieuw.  Dit zorgt voor een nog completer one-stop-shop-effect waarbij alles in één keer aangeschaft kan worden. Snel en makkelijk. Het feit dat wij per klant kijken naar de meest optimale oplossing die het beste past bij het evenement (altijd maatwerk), maakt dat de klant ontzorgt wordt, van begin tot einde. Gemak dient de mens!'


'Organisatoren zijn op zoek naar gemak. Als dan verschillende soorten evenementbenodigdheden in één en hetzelfde winkelmandje afgerekend kunnen worden, is het gemak en de tijdwinst compleet'



Marjolijn Franken, BagOffice
'Goodiebags! De trend is de afgelopen jaren al ingezet, maar zal in 2017 meer zichtbaar worden. Als event moet je je tegenwoordig onderscheiden om ervoor te zorgen dat de bezoeker voor jou kiest i.p.v. voor de vele andere events. Hoe doe je dat nou? Ken je bezoeker en weet waar zijn/haar behoefte ligt op het moment dat jij ze wil binden middels een geschenk, zet de bezoeker op de eerste plaats en bedank hem/haar voor hun stralende aanwezigheid! Al deze belangrijke elementen brengen wij samen in onze goodiebags. Dus tailor made goodiebags met een inhoud en uitstraling helemaal afgestemd op de doelgroep, het event én het moment, dat is waar je jouw belangrijke gasten écht meer verrast!'


'Hoe klein de communicatie uiting ook is, het is niet minder belangrijk'



Jordy Pompe, Minibeachflag
'Doen is de beste manier van denken. Binnen het land van de tafelvlaggen zijn over het algemeen niet veel veranderingen. Het blijft allemaal heel standaard. Het concept is al jaren hetzelfde. De mini beachflag was voor ons het signaal om te laten zien dat er wel degelijk meer mogelijkheden zijn. Waarom niet proberen in te spelen op veranderingen en proberen de ogen gericht te krijgen op een tafelvlag 2.0. Niet dat een tafelvlag niet werkt, integendeel het is en blijft het medium om met uw doelgroep te communiceren op events en congressen. Maar een frisse wind is geen overbodige luxe. Denk out of the box. Wij pakken 2017 aan met een mini-zeilboot en 3d modellen om te laten zien wat onze visie is. Tijdens een event wilt u toch opvallen… of laten zien dat u er ook bent. Hoe klein de communicatie uiting ook is, het is niet minder belangrijk. Ten slotte presenteren wij begin januari op de PSI 2017 de mini pallet en de plexiglas standaard, deze heeft een andere uitstraling dan de reeds bestaande standaards. Wij zijn heel benieuwd naar de reacties dit zou wel eens dè verrassing kunnen worden van 2017. Wij verwachten er veel van. Maar nog meer willen wij ons voorstellen. Hallo Communicatie uitingen. Hallo minibeachflag.'

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.