De organisatie van PRINS VOOR EEN DAG is blij verrast met het enthousiasme van de genodigden. ‘Dit toont aan dat het evenement nog steeds aan de behoefte van een kritisch publiek voldoet. Ondanks dat het alweer de vijfde editie is, zijn de reacties van de genodigden op het programma van dit jaar weer ronduit positief’, aldus Charlotte Kamermans van Den Haag Marketing & Events.
De vier keuzeroutes zijn dit jaar evenals voorgaande jaren door een werkgroep samengesteld. Nagenoeg alle onderdelen zijn nieuw ten opzichte van eerdere edities, al komen enkele hoogtepunten uit de afgelopen jaren terug. Binnen enkele weken na het openstellen van de registratiemodule waren de eerste routes al volgeboekt.
PRINS VOOR EEN DAG opent dit jaar in de Nieuwe Kerk. Wethouder van Citymarketing Frits Huffnagel geeft hier de aftrap voor de jubileumeditie van het evenement. In lijn met het nieuwe Haagse beeldmerk van de stad, de vlieger van Anton Corbijn, is het gekozen thema “Haagse Hoogvliegers”.