23 mei 2014

Photoflyer: 'Wij lanceren de nieuwe generatie fotomarketing'

Door Sjoerd Weikamp
FOTOMARKETING EVENEMENTEN FOTOGRAFIE - 'Photoflyer staat al jaren bekend om zijn eenvoudige concept: echte Polaroids voorzien van communicatie. Het is eenvoudig, snel en bovenal sympathiek. Alleen voor sommige partijen ontbrak er het digitale component. Nu na 11 jaar is er een echte oplossing', triggert het bedrijf in fotomarketing.

Deel dezelfde echte Polaroids uit, maak ze nu alleen met je smartphone en stuur ze ook digitaal. Mitchell Plaizier van Photoflyer geeft uitleg:

Hoe?
Maak met een Smartphone de foto en geef de Polaroidcamera-zonder-lens (die om je nek hangt) de opdracht van de foto een Polaroid te maken. De Polaroid verschijnt binnen 15 seconden en wordt uiteraard voorzien van een Stickerframe.

Wil de consument de polaroid zelf digitaal ontvangen en bewerken?
Op de achterkant van de Photoflyer staat: Download de Framez app. (De instagram voor merken.) Vul daar de unieke code in, upload en bewerk je foto met de leukste branded filters en post deze op je eigen Facebook.

Ook aan loyaliteit is gedacht: na het delen van de foto online word je beloond met een mobile voucher of via een win actie. Het belangrijkste is dat alle online activiteit plaatsvind binnen de digitale huiskamer van de consument en op de pagina van het merk zelf komt. Alles wordt meetbaar van begin tot eind. Een prettige bijkomstigheid is dat deze Photoflyer Kit door elke organisatie zelf is aan te schaffen en zonder gedoe is uit te rollen. Het zijn en blijven namelijk kwalitatieve en simpele Polaroids zonder technische hoogstandjes.

<p></p>
" src=