BrandFuel24 speelde zich voornamelijk af in de trein van Schiphol naar Brussel. Het idee om nieuwe inzichten, praktische handvatten voor marketing en merken, op te doen per trein werd door de deelnemers als zeer revolutionair ervaren.
Donderdag 5 juni vond de allereerste BrandFuel24 plaats. Een initiatief van The BrandFuel Academy, een mix van marketing, brandmanagement en opleidingen, geleid door een viertal ervaren marketing professionals.
Diverse marketing- en brandmanagers kwamen aan het woord in de BrandFuel Express. De BrandFuel Safari stond in het teken van relevante trends en brands en onder de noemer ‘Brand dating’ wisselden deelnemers ervaringen en uitdagingen met elkaar uit. ’s Avonds stonden een drietal sprekers in de startblokken om hun verhaal te verkondigen, gevolgd door een dinerbuffet en het feest.
De volgende ochtend veraangenamen nog eens vier sprekers de retourtrip met onderwerpen als ‘give me interactive kids, 50-plussers, het order-chaos-resolution-principe en differentiatie omtrent brandmanagement’. Uiteenlopende onderwerpen die gezorgd hebben voor een gevarieerd programma de klok rond.
De passie voor marketing en brandmanagement was de rode draad tijdens deze spraakmakende treinreis, waarbij een belangrijke rol was weggelegd voor Performance Improvement.