31 januari 2007

PartyCompany in zee met Veronica Magazine

Rubrieken

Met de actie ´Veronica Magazine´s Denderende Dinnershows´ is PartyCompany een intensieve samenwerking aangegaan met Nederlands grootste betaalde weekblad.
Een multimediale campagne wijst consumenten op de tien culinaire theaterspektakels die de twee partijen samen aanbieden.
Hoewel PartyCompany al sinds jaar en dag dinnershows organiseert, is de doelgroep tot en met 2006 de business to business markt geweest. Inmiddels heeft PartyCompany marktverbreding hoog op haar prioriteitenlijst geplaatst en is daarom de partnership met Veronica magazine (wekelijkse oplage 1.050.000) aangegaan.
Hotelbon bij boeking
Vanaf week drie staan er twintig weken lang advertenties voor ´Veronica Magazine´s Denderende Dinnershows´ in Veronica Magazine. Lezers ontvangen bij iedere boeking per twee personen een gratis Hotelbon Voucher ter waarde van € 40,00.
Media offensief
Deze tien verschillende culinaire theaterspektakels worden multimediaal ondersteund op TV, via internet en via redactionele aandacht voor de nieuwe dinnershow ´Schoon schip met Michiel de Ruyter´. Met een dergelijk media offensief kan geen consument meer om de verrassende themaproducties van PartyCompany heen, aldus PartyCompany zelf.