Met de actie ´Veronica Magazine´s Denderende
Dinnershows´ is PartyCompany een intensieve samenwerking aangegaan met
Nederlands grootste betaalde weekblad.
Een multimediale campagne wijst consumenten op de tien
culinaire theaterspektakels die de twee partijen samen aanbieden.
Hoewel PartyCompany al sinds jaar en dag dinnershows organiseert, is de
doelgroep tot en met 2006 de business to business markt geweest. Inmiddels heeft
PartyCompany marktverbreding hoog op haar prioriteitenlijst geplaatst en is
daarom de partnership met Veronica magazine (wekelijkse oplage 1.050.000)
aangegaan.
Hotelbon bij boeking
Vanaf week drie staan er twintig weken lang advertenties voor ´Veronica
Magazine´s Denderende Dinnershows´ in Veronica Magazine. Lezers ontvangen bij
iedere boeking per twee personen een gratis Hotelbon Voucher ter waarde van €
40,00.
Media offensief
Deze tien verschillende culinaire theaterspektakels worden multimediaal
ondersteund op TV, via internet en via redactionele aandacht voor de nieuwe
dinnershow ´Schoon schip met Michiel de Ruyter´. Met een dergelijk media
offensief kan geen consument meer om de verrassende themaproducties van
PartyCompany heen, aldus PartyCompany zelf.