17 april 2007

Organisatiebureau DO IT doet kick-off voor KPN

Rubrieken

Onder het motto ‘IT’s all in me!’ heeft evenementenbureau DO IT de kick-off georganiseerd voor de nieuwe IT Nederland-afdeling van KPN.

Om de nieuwe KPN-afdeling en de implementatie van de uniforme processen een gedenkwaardige start te geven, maar ook om de nieuwe collega’s beter te leren kennen, is besloten een feestelijke kick-off te organiseren.

KPN vaste klant evenementenbureau

Dankzij de goede ervaringen met evenementenbureau DO IT, dat al eerder festiviteiten voor KPN heeft georganiseerd, is oprichtster Brigitte Wonnink opnieuw gevraagd een concept te verzinnen en te presenteren. 'Ik ken het bedrijf inmiddels behoorlijk goed en weet wat er verlangd wordt', legt zij uit. 'Nadat het management mij had verteld wat de bedoeling was van de kick-off, kon ik snel reageren met een concept en ideeën.'

Event Centre Aalsmeer als locatie

De nieuwe KPN-afdeling telt achthonderdvijftig medewerkers. Gezien het aantal personen waren verscheidene ruimten nodig waar verschillende festiviteiten konden plaatsvinden en die ook nog voldoende ruimte voor de medewerkers overliet om te kunnen netwerken. DO IT vond die locatie in het Event Centre Aalsmeer.

Kick-off met entertainement
Wonnink zorgde ervoor dat de kick-off een hoog feestgehalte kreeg, met genoeg eten, drinken en entertainment. Om alle medewerkers van de geïntegreerde afdeling echter ook te laten zien en te laten beleven waar andere collega’s van de groep zich mee bezig houden, waren er zes stands ingericht waar de verschillende domeinen van de nieuwe unit werden gepresenteerd. 'Zo konden we het nuttige met het aangename verenigen', licht Wonnink toe.