24 augustus 2007

Ook eventbureaus dingen mee naar prijzen op Sales Event

Rubrieken

De Sales Management Associatie (SMA) organiseert voor de 36e keer het Sales Event, waar prijzen worden uitgereikt voor Commercieel en Key Account Manager van het Jaar. Ook eventbureaus kunnen deelnemen.
Inmiddels is gestart met de inschrijving voor het selectietraject. Het Sales Event zelf vindt plaats op 13 en 14 februari 2008.

Marga Groot Zwaaftink van CommGres kent de meerwaarde van de prijzen en het Sales Event: 'Ik denk dat dit voor eventbureau's ook een enorme kans kan zijn als ze zich aanmelden voor het selectietraject en wellicht als finalist voor 800 deelnemers zich mogen presenteren.'

Geschikte kandidaten
Sales professionals kunnen genomineerd worden of zichzelf nomineren via www.salesevent.nl. De kandidaten worden getoetst op factoren als: commerciële prestatie, ervaring, creativiteit, presentatie, visie en bijdrage aan de doelen van de onderneming.

Selectietraject
Twee onafhankelijke, gerenommeerde selectiebureaus nodigen de kandidaten uit voor een korte presentatie en maken een shortlist. De kandidaten op deze lijst, ontvangen een uitnodiging voor een selectie-interview. Eind november 2007 zijn de laatste 5 kandidaten per categorie bekend. Het hoogtepunt vormt dan de eigen presentatie voor een zaal vol sales professionals, redacteuren van vakbladen en natuurlijk de professionele jury.

Pure winst
Het doorlopen van dit traject levert de kandidaten pure winst op: zij ontvangen feedback van geslaagde sales deskundigen, coaching en training op het gebied van presentatietechniek. En waardevolle contacten met ambitieuze vakgenoten.