Onderzoek bewijst: 'Wanneer informatie gedeeld moet worden is een live event het meest geschikte medium'

21-09-2020 - NEUROWETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK LIVE COMMUNICATIE - De tweede aflevering van NEW LIVE in de AVEX STUDIOS in Utrecht stond in het teken van de uitkomsten van het neurowetenschappelijke onderzoek naar de kracht van live communicatie en live events. Pieter Bas Boertje (D&B Eventmarketing), Eleonora Honings (Huishoudbeurs RAI Amsterdam) luisterden aandachtig naar de opvallende resultaten gepresenteerd door Martin de Munnik van Neurensics.

Martin de Munnik nam de studiogasten en de kijkers mee in een gastcollege neuromarketing om vervolgens naar de uitkomsten van het onderzoek te gaan. De belangrijkste take away: 'Evenementen laten het brein investeren in jouw boodschap.' En misschien een nog wel krachtiger conclusie: 'Wie iets te communiceren heeft, heeft met het live event het meest effectieve middel.' Dat vonden we altijd al, dat zeiden we altijd al, maar nu hebben we het bewijs gevonden in de hersenen. Terugkijken? Dat kan dankzij de samenwerking tussen AVEX STUDIOSRene Pouwelse (regie) en CompanyWebcast (live stream):

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®

EventBranche supporting partners

EventBranche preferred partners