16 maart 2016

Obsession wint prijs voor service en klantgerichtheid

Door Maartje Springer
EVENEMENTENBUREAU - Obsession Evenementen & Communicatie uit Voorschoten heeft de Sterkste Schakel Verkiezing 2016 gewonnen op het gebied van service en klantgerichtheid in de categorie Communicatie. Jan Liebregts, operationeel manager bij Obsession, nam de prijs in ontvangst in Grand Hotel Huis ter Duin.


De Sterkste Schakel verkiezing werd in 2016 alweer voor de dertiende keer georganiseerd en krijgt de nodige waardering van ondernemers. Vooral omdat de deelnemende bedrijven worden voorgedragen door collega-ondernemers en bestuurders. Obsession is juist daarom verguld met de prijs. Het is een teken van erkenning, zeker in een tijd waarin klantgerichtheid en relaties belangrijker zijn dan ooit tevoren.

'Obsession werkt op het snijvlak van evenementen én communicatie', zegt Liebregts. 'We zien het als uitdaging om de inhoud van de opdrachtgever te vertalen naar de juiste vorm evenement. Of dat nu een groot internationaal congres is in het kader van het EU voorzitterschap, een productintroductie van Peugeot of een personeelsevenement voor Tommy Hilfiger. De ontmoeting tussen mensen staat altijd centraal. Daar gebeurt het, daar worden afspraken gemaakt, plannen gesmeed en relaties onderhouden. We willen dan ook geen projecten verkopen, maar klanten binden. De relatie staat voorop. Communicatie is daar een onmisbare schakel in, omdat communicatie een evenement versterkt. Tegelijkertijd is een evenement ook een onderdeel van de communicatiemix.'

Klantgericht ondernemen
De Sterkste Schakel is de verkiezing voor ondernemingen die uitblinken op het gebied van service en klantgerichtheid. De verkiezing wordt jaarlijks georganiseerd in samenwerking met de Sterkste Schakel Kring, bestaande uit onder andere Grant Thornton, de Kamer van Koophandel Haaglanden, VNO/NCW Rijnland en TeekensKarstens Advocaten.