13 juni 2008

Obsession positioneert zichzelf voor de toekomst

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

'De afgelopen periode hebben we achter de schermen hard gewerkt aan onszelf. Een missie en visie, vernieuwde huisstijl en een compleet nieuwe website.' Obsession positioneert zichzelf daarmee duidelijk in de markt.

Wieringa en Plasmeijer van Obsession

Het bureau uit Voorschoten is helder over de nieuwe site en huisstijl: 'Live communicatie is niet te vatten op papier. Het moet van papier komen om iets los te maken. Omdat te bereiken moeten meerdere zintuigen geprikkeld worden. Met deze wijsheid in ons achterhoofd zijn we aan de slag gegaan om onze nieuwe site vorm te geven. Gedurende de ontwikkeling speelden er ook andere belangrijke zaken, zoals het in kaart brengen van onze kernwaarden. Kernwaarden die we gebruiken in alles wat we doen. Het raamwerk waarin alle mensen achter Obsession Live Communication zich prettig voelen.'

Op de nieuwe site omschrijft Obsession ook haar missie en visie en biedt het twee nieuwe diensten aan: losstaande conceptontwikkeling en outsourcing van eventmanagers.