Obsession Live Communication bedacht speciaal voor dit 7e lustrum het thema “Winkel wijzer in Hoog Catharijne”, wat vervolgens is doorvertaald in alle communicatie en evenementen. 'Live communicatie van A tot Z', aldus het bureau. 'Dit 35 jarig bestaan vormde een mooie gelegenheid om te communiceren en te laten zien dat het om meerdere redenen wijs / slim is om naar Hoog Catharijne te komen.'
Thomas Wieringa van Obsession: 'In week 36 ging de communicatie van start. Met inzet van onder meer een spotcampagne op 3FM en regionale radio, een outdoor print campagne, een speciale actiewebsite en alle mogelijke communicatie uitingen in het winkelcentrum is er gewerkt aan de doelstellingen. Enerzijds om de naamsbekendheid van het winkelcentrum zowel landelijk als regionaal verder te vergroten, anderzijds om de pay off ‘Winkel wijzer’ te communiceren.'
Kloppend hart
'Gedurende week 38 was het winkelcentrum zelf het kloppende hart van het jubileum. Promotieteams en acteurs op segways wezen het winkelend publiek de weg door het winkelcentrum naar de beste koopjes of bijzondere winkels. Tevens was er een unieke ‘Winkel je wijzer Quiz’ ontwikkeld, welke zowel live in Hoog Catharijne als online op de actiewebsite gespeeld kon worden. Hoofdprijs van de Quiz: een smart fortwo coupé! Op zondag werd de jubileumweek gepast afgesloten met een feestelijk openbaar concert van Jan Smit voor het Utrechtse publiek.'
Daverend succes
'Mede door de professionele samenwerking met Obsession Live Communication is het 35 jarig jubileum van Hoog Catharijne een daverend succes geworden voor zowel de bezoekers van het winkelcentrum als de ondernemers van Hoog Catharijne', aldus Mevrouw M. Koster, Promotiemanager van Hoog Catharijne.