
Met een speciaal ‘Beach of Amsterdam’ themaprogramma werden zakenpartners uit Amerika, Frankrijk, Engeland, Denemarken en Duitsland geïnformeerd over Noordwijk als internationale congresdestinatie. Op het programma stonden onder andere speeddatesessies met de Noordwijkse partners, reddingsoefeningen in de zee met de KNRM en een kookworkshop bij kookstudio de Kookerij Culinary College. De vier grote congreshotels, Grand Hotel Huis ter Duin, Hotels van Oranje, Radisson Blu Palace Hotel en NH Conference Centre Leeuwenhorst, verzorgden de lunches, diners en de rondleidingen in hun hotel. De tour werd afgesloten met een bezoek aan Amsterdam.
Een prachtig visitekaartje
Sandra Nonhebel, productmanager zakelijke markt Noordwijk Marketing: 'We hebben de meetingplanners in de watten gelegd en laten zien dat Noordwijk een geschikte congresdestinatie is. Ze waren verrast over de goede bereikbaarheid van Noordwijk ten opzichte van Amsterdam en Schiphol, de diversiteit in congresfaciliteiten en de geringe afstand tussen de diverse Noordwijkse hotels. Door de uitstekende samenwerking tussen de Noordwijkse partners hebben we weer een prachtig visitekaartje kunnen afgegeven.'
Naast de hier bovengenoemde bedrijven waren onderstaande Noordwijkse bedrijven betrokken: Taxi Jonker, Brouwer’s Tours, Koninklijke Beuk, St(r)andplaats Nederzandt, Goesting Events, de Baak Seaside, Golden Tulip Noordwijk Beach, Evenementenbureau SPEV / Noordwijk Events, Keukenhof, Klooster – events, art & design en Space Expo.