4 mei 2007

Nieuwe Managing Director Usual Suspects

Rubrieken

Martijn van Santen (37) is per 1 mei jl. aangetreden als Managing Director van experiental marketing en events bureau Usual Suspects. Martijn heeft de afgelopen 13 jaar verschillende managementfuncties vervult aan zowel de organisatiekant als de opdrachtgeverszijde.
Vanaf 2005 was hij als Client Services Director bij Lost Boys commercieel en financieel eindverantwoordelijk voor grote klanten zoals NS, KLM en Microsoft. Tevens was hij lid van het management.

Usual Suspects

Bij Usual Suspects zal hij samen met Leendert Mulder (new business) en René van Dijk (strategie en creatie) het managementteam vormen. Met zijn bedrijfskundige achtergrond en kennis van de interactieve media zal hij zich voornamelijk richten op de verdere groei en ontwikkeling van het bureau. Onder andere door de integratie van de virtuele en fysieke beleving.

Voorop lopen
“De kracht van integrale experiental marketing zit voornamelijk in de toegankelijkheid van de online media en de emotionele impact van above-the-line media. Daarbij verdwijnt voor de komende generaties het traditionele onderscheidt tussen on- en offline. De expertise van onze medewerkers en de toonaangevende merken waarmee wij werken, stellen ons in staat voorop te lopen in de marktontwikkelingen. Onze ambitie is om samen met onze opdrachtgevers de trend te zetten in de communicatie van de toekomst”, aldus Martijn van Santen.