Martijn van Santen (37) is per 1 mei jl. aangetreden
als Managing Director van experiental marketing en events bureau Usual Suspects.
Martijn heeft de afgelopen 13 jaar verschillende managementfuncties vervult aan
zowel de organisatiekant als de opdrachtgeverszijde.
Vanaf 2005 was hij als Client Services Director bij Lost Boys commercieel
en financieel eindverantwoordelijk voor grote klanten zoals NS, KLM en
Microsoft. Tevens was hij lid van het management.
Usual Suspects
Usual Suspects
Bij Usual
Suspects zal hij samen met Leendert Mulder (new business) en René
van Dijk (strategie en creatie) het managementteam vormen. Met zijn
bedrijfskundige achtergrond en kennis van de interactieve media zal hij zich
voornamelijk richten op de verdere groei en ontwikkeling van het bureau. Onder
andere door de integratie van de virtuele en fysieke beleving.
Voorop lopen
“De kracht van integrale experiental marketing zit voornamelijk in de
toegankelijkheid van de online media en de emotionele impact van above-the-line
media. Daarbij verdwijnt voor de komende generaties het traditionele
onderscheidt tussen on- en offline. De expertise van onze medewerkers en de
toonaangevende merken waarmee wij werken, stellen ons in staat voorop te lopen
in de marktontwikkelingen. Onze ambitie is om samen met onze opdrachtgevers de
trend te zetten in de communicatie van de toekomst”, aldus Martijn van
Santen.