6 januari 2016

Nieuwe directie voor BrandBase

Door Maartje Springer

Rubrieken

EVENEMENTENBUREAU EVENTMARKETING - Oprichter Paul Alberts en Inge Overtoom zijn per 1 januari 2016 Director en Operations Director van BrandBase. Ze nemen de taken over van Marvin Pupping en Claudia Nipius voor wie het avontuur buiten BrandBase lonkt.

Foto: Paul Alberts en Inge Overtoom

Vanaf 1 januari 2016 is BrandBase-oprichter Paul Alberts de nieuwe Director en huidig Financial Director en partner Inge Overtoom de Operations Director van BrandBase. ‘Natuurlijk gaan we Marvin en Claudia missen. Als vrienden en als team. BrandBase heeft een eigen stijl, signatuur en aanpak die bij iedereen hier leeft. De medewerkers én onze klanten’, aldus Paul Alberts.

BrandBase groeide de afgelopen tien jaar uit tot een zelfverzekerd middelgroot bureau met 23 medewerkers gespecialiseerd in brand activation. Die ontwikkeling is mede te danken aan Marvin Pupping en Claudia Nipius. De afgelopen drie jaar won het team van BrandBase onder zijn creatieve en haar zakelijke leiding meerdere prijzen (waaronder een Zilveren Leeuw, Esprix’ en Spin Awards). ‘BrandBase is een te gek bureau geworden. We zijn samen volwassen geworden en hebben samen een onderscheidende stem in advertising gevonden. Er staat nu een stevig team. Ik kan met een gerust hart verder’, aldus Marvin Pupping.

Over BrandBase
BrandBase is een creative agency gespecialiseerd in brand activation. Wij helpen succesvolle merken te bouwen door hart en ziel te geven aan sponsorships, campagnes en productlanceringen. We make people smile! Onze allround producers en creatieven hebben alle ervaring die nodig is om van concepten onvergetelijke campagnes te maken. BrandBase werkt onder meer voor Shell, Hema, ING, ANWB, Plan Nederland, KPN en Marktplaats.