15 januari 2016

Nieuw creatief directeur voor activatiebureau Kumpany

Door Maartje Springer
EVENEMENTENBUREAU ACTIVATIES - Het Amsterdamse activatiebureau Kumpany versterkt zich met Remco Bos als creatief directeur. Bos, voormalig senior creatief bij FHV BBDO en Media Republic heeft ruim 20 jaar ervaring in thema en activatie en krijgt de creatieve eindverantwoordelijkheid bij Kumpany.

Foto v.l.n.r.: Remco Bos, Kim Ritskes en Luc de Kock

'Merken zijn net mensen. Ze willen leuk gevonden worden en relaties bouwen.
Daarvoor moeten ze iets te melden hebben, boeien, entertainen en omarmen. Dit zijn de
uitgangspunten in activatie, de grootste speeltuin in marketing communicatie en wie wil
er nu niet elke dag naar de speeltuin gaan?', aldus de nieuw creatief directeur van Kumpany, die Ingrid Mesman opvolgt die freelance aan de slag gaat.

Naast Bos, heeft het activatiebureau van partners Yves Kummer en Jan Paul de Wildt het
team ook uitgebreid met Luc de Kock en Kim Ritskes. De Kock sluit met ervaring bij
Unilever en Heineken aan als project manager en Ritskes start na Wayne Parker Kent en
DigitasLBi als copywriter bij Kumpany.

'Kumpany is de afgelopen jaren hard gegroeid, onze positie als breed fullservice
activatiebureau past duidelijk bij de tijdgeest en marktontwikkeling. Met Remco, Luc en
Kim hebben we alle disicplines verder versterkt. Ook 2016 gaat een goed Kumpany jaar
worden met spraakmakende activaties voor mooie merken,' aldus partner Jan Paul de
Wildt.

Kumpany werkt in sponsoring- en merkactivatie voor klanten als NS, Rabobank, Ziggo, Delta Lloyd, Yakult, NOC*NSF en VakantieXperts.