Het is hét hoogtepunt binnen de eventmarketing van Van
Lanschot Bankiers: de Van Lanschot Masters. Voor het tweede jaar op rij koppelde
Neptunus de lancering van haar nieuwste onderkomen aan het
golfevenement.
Neptunus en Van Lanschot hadden 40 eventmanagers van het Genootschap voor
Eventmanagers uitgenodigd om een kijkje te nemen in de nieuwe Alure en op
het relatie-evenement van Van Lanschot.
Vernieuwd uiterlijk
Dorrie Eilers van Neptunus presenteerde vol trots de nieuwste telg binnen de Neptunus-familie, de Alure: 'Vele kleine aanpassingen en verbeteringen hebben geleid tot een compleet vernieuwd uiterlijk'. De nieuwe 'tent' heeft bijvoorbeeld horizontaal geisoleerde wanden, geen staanders meer en een versterkte cassettevloer.
4000 relaties
Samen met decorateur Oogenlust en cateraar Maison van den Boer had Van Lanschot de binnenkant van de nieuwe accommodatie omgetoverd in Van Lanschot-groen. In vier dagen tijd kreeg de vermogensbank ruim 4000 relaties over de vloer.
Foto's: