Neptunus-directeur Dorrie Eilers voor de tenten op het Rode Plein.
42 trucks met materiaal
Neptunus bouwde voor het Philips-event midden op het Rode Plein in Moskou enkele aan elkaar geschakelde ‘Evolutions’ en een ‘Alure’ met een totale oppervlakte van zo’n 7.000 vierkante meter. Maar liefst 42 trucks vervoerden de materialen vanuit Nederland, waarna 25 monteurs in slechts 7 dagen tijd de accommodaties opbouwden. Extra uitdaging was de helling van het plein, waardoor de accommodaties op verschillende niveaus werden geplaatst en werden voorzien van een steigeronderbouw tot ruim vijf meter.
'Philips koos voor Neptunus vanwege haar jarenlange ervaring en kennis.' Directeur Dorrie Eilers voegt daaraan toe: 'De unieke eigenschappen van de Evolution, een revolutionair semi-permanent gebouw dat wij geheel in eigen huis hebben ontwikkeld, en de uitstraling van de accommodaties sloten daarbij perfect aan op de doelstelling van het event.'
1200 stakeholders
The Simplicity Event is een jaarlijks besloten brand event dat geheel in het teken staat van Philip’s merkbelofte, Sense & Simplicity. Tijdens de editie van 2008 op het Rode Plein in Moskou werden de nieuwste technieken op het gebied van consumentenelektronica en b-2-b toepassingen op een niet alledaagse en smashing manier aan de media en zo’n 1200 stakeholders gepresenteerd.