Nauta Business Events heeft na 10 jaar haar
naam veranderd. Het bureau uit Lelystad heet sinds
vorige week Nauta Evenementencommunicatie. Op Business News Radio is een
maand lang een spotje te horen met
de nieuwe naam.
Eigenaar Bram Nauta legt uit: 'Mooie en uitdagende
evenementen hebben we mogen produceren. In die 10 jaar heeft zowel het vak in
zijn algemeenheid, als het bureau een enorme ontwikkeling meegemaakt. Wij hebben
voor deze nieuwe naam gekozen omdat we vinden dat
‘Evenementen
communicatie’ meer recht doet aan de diensten die we al lange tijd
leveren.'
Specifieke kracht
'Een belangrijk deel van onze dagelijkse werkzaamheden bestaat uit het
produceren van evenementen die communiceren. Het evenement toepassen als
strategisch communicatiemiddel, dat is ons vak. Onze specifieke kracht daarbij
is de combinatie van concept en uitvoering. Wat we bedenken is uitvoerbaar. Over
hoe we het uitvoeren is goed nagedacht', zet Nauta zijn eigen bureau neer.
Nieuwe huisstijl
De naamswijziging heeft onder meer geresulteerd in een nieuwe huisstijl. Daarnaast is de website opnieuw ontworpen, gebouwd en ingericht. 'Het ‘+’ tekentje neemt in het nieuwe logo een belangrijke plaats in. Dit plusje symboliseert de interactie en samenwerking met opdrachtgevers en leveranciers', aldus Nauta.
Radioprimeur
Tot slot heeft Nauta ook nog een primeurtje: 'Met ingang van maandag 5 februari gaan we een maand lang adverteren op Business Nieuws Radio (BNR). Volgens mij zijn we het eerste bureau in Nederland dat een dergelijke campagne op de radio begint.'