23 oktober 2012

Nationaal Congres Citymarketing op SS Rotterdam in teken van storytelling

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

CITYMARKETING - Maandag 17 juni 2013 vindt op het stoomschip Rotterdam de zesde editie plaats van het Nationaal Congres Citymarketing (NCC). Het congres staat in het teken van storytelling.

De organisatie van het Nationaal Congres Citymarketing zegt trots te zijn op de gemeente Rotterdam die deze evenementenlocatie beschikbaar heeft gesteld. Het NCC, dat wetenschap, overheid en bedrijfsleven combineert en verbindt, is inmiddels een traditie geworden op het gebied van citymarketing.

Het thema van het NCC 2013 is ‘Storytelling’. Op het gebied van citymarketing komen wetenschappelijke, bestuurlijke en praktische invalshoeken aan bod. Er worden praktische tips en adviezen gegeven over de opzet van beleid en organisatie. Daarnaast is er een belangrijke plaats ingeruimd voor kennisuitwisseling en het bespreken van werkervaringen. Het programma bestaat uit een plenair gedeelte en uit een zeer gevarieerd aanbod van parallelsessies in kleinere groepen.

Het NCC is gericht op het brede werkveld dat direct of indirect met citymarketing te maken heeft. Dit kunnen ambtenaren en bestuurders van gemeenten en regio’s, citymarketeers en evenementenorganisatoren zijn,maar ook ondernemers, adviesbureaus en organisaties en instellingen op cultureel, onderwijs- en sportgebied.