21 oktober 2008

MVO wint het op punten van authenticiteit en ROI

Door Sjoerd Weikamp

Rubrieken

Een FZ Poll zonder overduidelijke winnaar. Op de vraag wat is voor u dé trend in de eventbranche kreeg Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen de meeste stemmen, op de voet gevolgd door Authenticiteit.

Ook Return on Investment heeft een grote invloed op de dagelijkse eventparktijk. Nieuwe media worden niet zo zeer als dé trend gezien. Onderstaande uitslag geeft een aardige aanzet voor discussie: hoe hebben deze trends invloed op uw dagelijkse werk? Is er veel vraag naar en hoe past u dit in bij evenementconcepten?

Wat is voor u dé trend in de eventbranche?
Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen
<div class="poll_answer_bar"></div>
39%
39%
Authenticiteit
<div class="poll_answer_bar"></div>
30%
30%
Nieuwe media
<div class="poll_answer_bar"></div>
9%
9%
Return on Investment
<div class="poll_answer_bar"></div>
23%
23%