18 oktober 2012

Mr. GreenScreen met fotomarketing op Volkswagen evenement

Door Sjoerd Weikamp
FOTOMARKETING EVENEMENTEN FOTOGRAFIE – Mr. GreenScreen boekt tweede internationale succes als leverancier van fotomarketing. Dit keer tijdens de 'Volkswagen. Das. Auto. Show.' in Kuala Lumpur. Tijdens het drie dagen durende evenement stond de lancering van de nieuwe Volkswagen Beetle centraal.

De tweede editie van de Volkswagen Das Auto Show vond vorige maand plaats. Deze keer stond de show in het teken van de nieuwe Volkswagen Beetle. Mr. GreenScreen verzorgde gedurende het evenement de interactieve fotografie in opdracht van DVP China Eventmarketing.

Bezoekers konden zowel met het oude als het nieuwe model van de Volkswagen Beetle op de foto. Ruim vijftienduizend bezoekers kwamen op het evenement af. 'De resultaten waren indrukwekkend, ruim 120 unieke foto’s per uur. Iedere bezoeker kreeg een exemplaar van de gemaakte foto mee. Deze werd gehuld in een passepartout volledig in de de huisstijl van Volkswagen. Daarnaast werd iedere foto voorzien van een unieke QR-code, daarmee kon de foto direct digitaal teruggevonden worden op een website speciaal aangepast voor Volkswagen', aldus Bart Klaassen, creatief directeur en oprichter.

Live en interactief
'Het unieke aan Mr. GreenScreen is de door ons ontwikkelde ‘Live en Interactive’ technologie waardoor de bezoeker zichzelf direct live in de gekozen achtergrond ziet en de beleving vele malen groter is dan bij de traditionele greenscreen fotografie. Dit is de kracht van ons concept. Dankzij de interactie ontstaat er een belevenis en creëer je ambassadeurs die vrienden over jouw merk of product informeren” aldus Bart Klaassen, Creative Director en oprichter. 'Deze nieuwe vorm van reclame geeft je imago een boost, dit versterkt de impact van je campagne.'

Robbert Snoek, Marketing Manager vult aan: 'Wij denken tot in detail mee met de klant en
houden we alle opties open. Zo is Mr. GreenScreen volledig geïntegreerd in de huisstijl van
Volkswagen en hebben we het groene doek omgeruild voor een kleur waar Volkswagen voor staat. Think Blue.'