MOVE heeft voor de beursstand van Yakult een concept
gerealiseerd waar de wereld en dus het merkgevoel van Yakult tot leven komt. De
stand staat deze dagen op de Huishoudbeurs.
In de Amsterdam RAI kunnen de bezoekers van de Huishoudbeurs op de stand van Yakult proeven, testen en zich laten voorlichten. 'In de white box, het hart van de stand, ervaar je de wereld van Yaklukt in je onderbuik', laat MOVE weten.
Live test
Een grote hoogglans white box is voorzien van twee opvallende vier meter
hoge lichtbakken in de vorm van het zogenaamde Y-character. Aan de buitenzijde
van de box zijn touchscreens en plasma's ingebouwd waarop bezoekers zelfstandig
een gezondheidstest kunnen doen. Het resultaat wordt direct geprint en besproken
met deskundigen.
Zintuigen
De wereld van Yakult komt in de white-box tot leven in een mini-omniversum
setting, met een ronde breedbeeldprojectie en zitgelegenheid voor 10 personen.
In de box ervaren gasten in minder dan drie minuten het Yakult-gevoel door
middel van audio, beeld en prikkeling van de zintuigen.
Met dit nieuwe standconcept presenteert Yakult zich de komende drie jaar op
de grotere evenementen in Nederland. MOVE is verantwoordelijk voor zowel concept
als realisatie.