
De organisatie kijkt tevreden terug: 'Vooraf konden de genodigden aangeven welke locaties zij graag wilden bezoeken. De start, lunch en eindlocatie waren door de organisatie bepaald. Het ontvangst was in het Ado Den Haag stadion alwaar een Haka workshop van Jan Roelfs enthousiast werd ontvangen. De Haagse wethouder Citymarketing Marjolein de Jong opende de dag en dagvoorzitter Erik Peekel maakte iedereen vooral duidelijk op tijd de bus te nemen, want door alle individuele logistieke programma’s was op tijd zijn essentieel. De 5 lunch locaties waren het Bel Air Hotel, het Parkhotel, het Spaansche Hof , het World forum en het Circustheater.'
'Voor en na de lunch ging men naar 4 zelf vooraf aangegeven locaties. En na Den Haag op vele manieren gezien te hebben volgde een spetterend slot op de 42ste verdieping van de Haagse Toren, in de Penthouse. De logistieke oplossing om 100 genodigden en 36 partners van de vaste locaties naar de 4 individuele locaties te vervoeren, werd gevonden om op diverse rangeer locaties de gasten te laten overstappen in een andere bus. Daardoor zagen de genodigden niet alleen veel interessante locaties maar waren er 6 momenten om andere “corporates” en Haagse partners te spreken.'
MICE Monday wordt georganiseerd door een comité van Haagse partners in samenwerking met Den Haag Marketing. De organisatie van MICE Monday was dit jaar in handen van:
Diederick van Eeden – de evenementenadviseur
Edwin Rooijakkers – evite
Karin Boers –SPITZ congres & event
Kees van Muiswinkel – Kees & De Mannen
Bart Klaver en Marinke van Dongen –Den Haag Marketing