Merkactivatie op het randje: drugs ruilen voor limited edition sportkleding

02-10-2018 - Een slim en goed doordacht concept en een onderscheidende beleving; dat is waar een goede merkactivatie vaak om draait. Björn Borg ging afgelopen maand nog een stap verder met een pop-up store in, hoe kan het ook: Amsterdam, waar drugs geruild kon worden voor sportkleding. Het sportmerk benadrukt hiermee dat het effect van een goede work-out sterker is dan drugs, wat deze middelen overbodig maakt. Iets op het randje, maar wel een duidelijk statement! Opvallend: de video ging viral en kreeg wereldwijde aandacht, behalve in Nederland...

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. D&B Eventmarketing

    Dé eventpartner van ondernemend Nederland
  2. Obsession Evenementen & Communicatie

    Bijzondere ontmoetingen, perfect geregeld!
  3. XSAGA

    Bij XSAGA hebben wij een grote passie voor mensen en merken.
  4. UP Events

    Bij UP Events kom je voor de beleving. Na één bezoek wil je meer. En als je...
  5. GameEvents

    GameEvents is het organisatiebureau gespecialiseerd in Interactieve...

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners