Merkactivatie op het randje: drugs ruilen voor limited edition sportkleding

02-10-2018 - Een slim en goed doordacht concept en een onderscheidende beleving; dat is waar een goede merkactivatie vaak om draait. Björn Borg ging afgelopen maand nog een stap verder met een pop-up store in, hoe kan het ook: Amsterdam, waar drugs geruild kon worden voor sportkleding. Het sportmerk benadrukt hiermee dat het effect van een goede work-out sterker is dan drugs, wat deze middelen overbodig maakt. Iets op het randje, maar wel een duidelijk statement! Opvallend: de video ging viral en kreeg wereldwijde aandacht, behalve in Nederland...

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. Jaarbeurs Media Plaza

    Media Plaza van Jaarbeurs is een van de meest moderne en innovatieve congres- en vergaderlocaties in Europa.
  2. UP Events

    Bij UP Events kom je voor de beleving. Na één bezoek wil je meer. En als je terugkomt krijg je weer iets nieuws. To...
  3. KNVB Campus

    De gloednieuwe KNVB Campus is dé plek waar onze nationale selecties trainen en waar trainers worden opgeleid
  4. D&B Eventmarketing

    D&B Eventmarketing helpt organisaties hun dromen en ambities te realiseren.
  5. Aaaaha! Bureau voor live communicatie

    Wij weten hoe we jouw collega’s, relaties en vakgenoten in de actiestand krijgen. Dat is de kracht van live...

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners