
'Nog minder dan een maand en dan start in het centrum van Nijmegen het grootste en gratis toegankelijke publieksevenement, de Vierdaagsefeesten. Met jaarlijks meer dan een miljoen bezoekers vanuit het hele land zijn de Vierdaagsefeesten hét platform voor een unieke merkbeleving en unieke marktbenadering', aldus promotiebureau Opvallers, de merkactivatiepartner van de Vierdaagsefeesten. 'Wij bieden de mogelijkheid om op diverse manieren deel te nemen aan dit event. Nieuw dit jaar zijn de brandstores, instapklare units voorzien van branding en verlichting die perfect als showroom kunnen dienen. Onder andere LiGA en Volvo presenteren zich op deze opvallende manier.'
'Wil je als merk opvallen en jezelf presenteren aan het ‘grote’ publiek dan is de promopromenade the place to be! De promopromenade is de levensader tijdens de Vierdaagsefeesten. De Burchtstraat ontvangt dagelijks tienduizenden consumenten die willen genieten van alles wat de Vierdaagsefeesten te bieden heeft. Op deze 15 meter brede en 2 km lange straat kom je onder andere Coca Cola, Nescafé en de Keurslager tegen door middel van een mobiele promotie, promostand of roadshow.'