Transavia is een samenwerking aangegaan met MenM Events
waar het gaat om het evenementenlabel van de vliegtuigmaatschappij. Transavia
Events biedt de particuliere reiziger events op de vliegbestemming.
'Wij zijn zeer verheugd met de samenwerking', aldus Ilke Meijer, directrice bij MenM Events. 'Wij richten ons primair op relatiemarketingactiviteiten van het bedrijfsleven, het B2B-segment dus. Echter, met de labels VI Travel, AD Sportreizen en nu ook Transavia Events zijn we het traject ingegaan om vanuit een business to business gedachte naar de consument toe te werken. B2B2C dus eigenlijk.'
'Bekende merken genereren graag extra inkomsten met activiteiten die
affiniteit hebben met hun kernactiviteiten. Voetbal International en Algemeen
Dagblad zijn partijen waar we reeds lange tijd succesvol mee samenwerken',
analyseert Meijer de logische stap met Transavia.
'Transavia benaderde ons een half jaar geleden om met hen de Transavia
Events tak op te zetten. Enerzijds verrassend, anderzijds ook wel een logische
stap vanuit Transavia. Immers, de andere labels tonen aan dat een dergelijke
opzet succesvol kan zijn. Transavia wil groeien buiten haar kernactiviteit om en
daar kunnen evenementen een prima hulpmiddel in vormen', stelt Meijer.
> M en M heeft geen presentatie